Wednesday, January 10, 2007

Max din plattfot!

Tänk att det ska vara så svårt att räkna ut en travvinst! 72 spänn blir det. Nåja låt gå för det men värre är att du försöker blåsa mig på en poäng! Jag hade två rätt vilket alla kan se på såväl sms som längre ner här på bloggen. Ge mig upprättelse och en röd 26:a annars jävlar! Tobbe hade för övrigt 3...

Okej förlåt att jag brusade upp, allt är förlåtet nästa vecka när du har lirat brallan av hela Solvallagamblereliten och förser mig och pöjkera med muchos dinaros.

Men vafan hände med Lage som skulle ha sån ruggig skalle och vara så travsäker? Och Staro Almab var visst fisk och inte fågel... Nyby Bengan? Börjat röka hasch?

Inte ett enda lir satt idag fast det kändes så bra på förhand. Jaja, pån igen nästa vecka.

Per

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Aaaapapap! Notera att jag gjort värsta Trotskij-ändringen och fixat till det där redan! Förutom det där med 72 spänn... det ska jag ordna också. Men stor fet 26a har du. For now.

11:38 PM  

Post a Comment

<< Home