Saturday, May 17, 2008

Order och kontraorder

Jag ber om ursäkt för spridd desinformation, hade dålig koll. Håkan upptäckte att det inte är V64 på Solvalla den 28 maj - de flyttar till Halmstad (inte Örebro) den dagen. Typiskt när vi äntligen hittat ett datum då alla verkade kunna. Åka till Halmstad för en kväll känns ju lite överambitiöst...

Förslaget med fredagen den 23 går inte - det är inte V65 utan V4 (dagtrav).

Jag vet inte hur vi gör nu.

1. Återgår till den 21? Då kan inte Håkan. Erik o Nicklas vet jag inget om.

2. Lilla Elitloppet lördagen den 24? (Då kan inte jag.)

3. Elitloppet söndagen den 25?

4. V64 onsdagen den 4 juni?

5. ATG-Liveställe i stan den 28 maj?

Svara gärna och säg vad ni tycker och när ni kan/inte kan.

/Per

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

21 är ok i maj alltså, onsdag. Tycker Erik

1:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

21 funkar fortfarande för mig, annars 4e juni, roligare om alla kan.

4:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

4: juni funkar bäst för mig.
Puss

6:27 PM  

Post a Comment

<< Home