Wednesday, December 13, 2006

Femte fålen apelgrå...

...vet jag inte var du hittar i avd 3 Max. Fyra treck där såvitt jag ser, och därmed fyra rader med fyra rätt à 8 kr gör faktiskt bara 32 riksdaler till potten.

Till yttermera visso ska vi nog vara hyggliga och tolka Anders enkelrad som så att han glömmer ta med ettan i fjärde, vackra Elin som han ju spikar på systemet och som därmed sannolikt är med på hans enrading. Den tolkningen ger honom hela fyra rätt och han flyger förbi mig och Erik och upp i delad ledning med dig Max. Uppdatera!

Knatte, Fnatte och Tjatte verkar inte ta så allvarligt på det här med trav. Ingen kamplust. Bara för att man råkar ligga lite efter de stora pojkarna. Det blir läxa att studera kapitlet om tävlingsanda i Gröngölingsboken.

Till sist - visst kör vi nästa vecka! Det blir ju sista chansen att fixa deg till jul, eller hur Erik!

Per

1 Comments:

Blogger Främst före detta eller temporärt ickearbetande Blommensbergares travbolags onsdagsblogg said...

Tack Per, du är vekligen ett stöd i tillvaron. By the way kan jag säga att Tony Wallin fanns med i en fas av systemkonstruktionen.Det valet hade ju gett ett annat resultat, men som sagt Elin är snyggare. Att Jim Oscarsson fått ett råd av familjeterapeuten att låta frugan vinna hade jag ingen aning om. GOD JUL hälsa familjen.
A

9:34 AM  

Post a Comment

<< Home