Thursday, October 08, 2009

Skiter väl i trav, här är det baseball som gäller.

Med ett rätt på enkelraden kunde jag liga gärna satsat på sex rätt på the play-offs här. Tycker nog 101-åringen i bakgrunden i alla fall. Men fem rätt på systemet, kan det stämma? Det fick jag hit, minsann. På dyrt sms. Att lägga till kostnaden för alla jävla skolwebbs-sms jag måste pröjsa för, eftersom jag inte har annat val än att sitta här och ljuga ihop omdömen inför utvecklingssamtal. Kul.
Baseball då: en kille kastar bollen hårt och lurigt på han som håller i brännbollsracket. Man får inte kasta i nyllet på varann, men helst nästan. Träffar man ska man springa frivarv. Ja, ni hör ju, bekant. Men min pappa blir mäkta härsken när jag gör jämförelsen (NOTHING like brännboll!).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home