Saturday, September 15, 2007

Älsklingar! Det är lördag!



...och själv ska jag bevittna en katolsk vigsel om ett par timmar, så jag dunkade in systemet redan nu, så att vi inte går miste om de stora kulorna. Dessa sitter naturligtvis idag på Mr Vicegay, we go way back liksom, han är med trots sin ynkliga streckning. Alzo:
1: 1,2,6
2: 5
3: 1,2,3,4
4: 1,4
5: 1,7,8
6: 1,3,8,9
7: 3,9

Jag var bra sugen på att inte tippa på femman i andra, för aldrig att den rackarn vinner. Men då hade jag väl bivit rullad i mjöl och friterad. Enkelraden min heter såhär: 2,5,1,1,1,1,3.
Mer genomtänkt än vad den ser ut att vara.

Får jag bara avsluta med denna idylliska lilla kanotbild från mitt eget lilla sjödrama på Storholmen i förrgår: alla andra höll på med gruppstärkande övningar och skit medans jag blåste ut i farleden och långt åt helvete in i en vik. Träslöjdsfredrik fick komma och mämta mig med roddbåten.
Lycka till på oss!
hälsar Max

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Låter spännande den där kanotutflykten,,,,Räddad av en skåning, jojo.

2:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mr Vicegay Max, lirade du ett vinnarspel?
Synd på så rara ärtor.
A

9:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nåja. Vad är väl några miljoner på banken mot en härlig kanotutflykt i skärgården? Vi kommer igen nästa vecka när Nicke Rektum ska säga sitt...

/Hocky

10:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja då jävlar! Nä, ringrostig som jag är glömde jag spela vinnare på MrVicegay. Skit också. Från och med nu ska jag alltid spela vinnare på den rackaren.

12:03 AM  

Post a Comment

<< Home