Saturday, February 12, 2011

Beating the dead horse again...



Planen var att höja förväntningarna inför den här omgången genom det klassiska "dramatisk paus" tricket, för att sedan dunka in sju rätt och bli hjälte på kuppen. Men endast en kuse (Goober) gjorde sitt jobb, och jag har lärt mig att aldrig mer spela något annat än Tvilling!

Har också funderat hur det kom sig att jag inte lyckades spela i tid, trots att jag faktiskt visste att det var min vecka, men har svårt att finna ett svar - vet dock numera att ATG online är stängt nattetid.

Taskig service, tycker jag som har lagt min fritid just de timmarna.

Har lovat bättring och bot - och kommer att återkomma när ni minst anar det med en riktigt fet tvilling som skulle göra Jenny Kallur grön av avund...



Auf Wiederhören!








4 Comments:

Anonymous Per said...

Ja du trissade verkligen upp förväntningarna med din konstpaus, men ärligt talat: effekten av etträttssystemet blev inte besvikelse utan asgarv.

Jag ser fram emot din feta tvilling i nästa omgång. Gärna utan konstpaus...

Förresten, raden kom från nytt nummer. Är det det som gäller nu?

Och Max hur tänker du - konstpaus, konstantinopel eller konstruera ett miljonsystem?

11:57 AM  
Anonymous HAWKan JEANZGAArD said...

Glad att kunna bjuda på lite glädje...



Numret är nytt, men jag har kvar det gamla också, så fortsätt gärna skicka till det gamla.

10:36 PM  
Anonymous Max said...

Här ska konstrueras utabarasatan. På onsdag, tror jag, för då kommer jag vara taggad till tusen. Totales utvecklingssamtalstisdag och torsdag enligt nytt system och på onsdag får vi besuch av en Granithatande mamma. Då ni...

5:58 AM  
Anonymous A said...

"Hope is a good thing, and good things never die" Gissa filmen. Jag hade nästan gett upp hoppet, när jag fick ett "pudel sms" i lördags, helt okänt nummer, det var lite läskigt. Hatande mammor, Max, det är sånt vi kallar vardagsedge.
Tjipp

1:20 PM  

Post a Comment

<< Home